Mnoho lidí začne podnikat i přes to, že si neuvědomují kolik času, práce a úsilí podnikání zabírá. Ve svém okolí nemají žádného podnikatele, který by je seznámil se vším (tím myslím pozitiva, i negativa), co podnikání obnáší- co nám bere a naopak přináší.
Když se pro podnikání rozhodne člověk, který nezná všechny souvislosti, většinou to rychle vzdává (například protože podnikání není přesně podle jeho představ). Většinou má takový člověk vysoké vstupní výdaje, které ho nezastaví v ukončení boje. Podle mě by to neměl nikdo vzdávat, protože existuje několik efektivních způsobů, jak situaci vyřešit (nebo se o to alespoň pokusit). Je škoda to jen tak bez boje vzdát, už jen kvůli počátečním výdajům, které jste do nápadu investovali.
Existuje mnoho možností, kterými lze změnit vaše obchodování k lepšímu, a to bez vkládání dalších finančních prostředků.
V životě nedostanete nic zadarmo. Buď si musíte věci zakoupit za peníze, které si vyděláte prací (potraviny, dovolená…), nebo musíte vydat psychické úsilí (učení), nebo musíte vydat fyzické úsilí (posilovat kvůli hezké postavě). Ve vašem životě jste vlastně zvyklí na to, že nic není zadarmo a pro všechno si musíte jít, tak proč chcete vzdát zrovna podnikání?
Někdy stačí pozměnit doopravdy málo. Například snížit cenu, rozšířit sortiment, začít nabízet doplňkové služby- možností máte doopravdy nespočet. Jedním z velice efektivních způsobů je změnit popisky vámi nabízeného zboží. Popisek dělá doopravdy hrozně moc, i když se to nemusí na první pohled zdát, protože právě díky popisku se lidi rozhodují, zda si vámi nabízené zboží zakoupí nebo ne. O zajímavý popisek se dokáže spolehlivě postarat copywriter. Copywriter je člověk, jehož prací je psát články/ popisky/ texty. Jeho práce není zdarma, ale vyplatí se investovat, protože vám může přinést výnosy.
0